1403-02-29 18:55
597
0
90047
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان:

استیضاح شهردار گرگان را رد یا تایید نمی‌کنم

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: ایراد شکلی سه عضو شورای اسلامی شهر گرگان به ماده ۸۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی را تایید و یا رد نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، عیسی مهری عصر امروز در صحن شورای شهر اظهار کرد: دستور کار امروز درخواست سه عضو شورای اسلامی شهر گرگان در چارچوب ماده ۸۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی است که به امضاء رسیده و برای استیضاح پیرو عدم اقناع اعضای شورای اسلامی به شهردار اعلام شد.

بنا به گفته مهری؛ این سه عضو در  زمان‌های مختلف که آخرین آن ۲۲ اردیبهشت از پاسخ شهردار قانع نشدند.

وی توضیح داد: سه عضو دیگر شورا نیز ایراد شکلی به اجرای ماده ۸۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی و استیضاح شهردار گرگان گرفتند که نظر دوستان را رد و یا قبول نمی‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: اعتقاد بنده این است که هیچ جایی زمانی را برای تذکر و استیضاح به اعضای شورا مطرح نکرده است.

مقسم: فرزند ناخلف (پروژه‌های شهردار اسبق) تصمیم غلطی بود

حجت مقسم دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان در صحن شورا توقع اجرای پروژه‌هایی که از شهرداری اسبق باقی مانده را مانند فرزند ناخلفی دانست که بدون سرمایه‌گذار و منابع به شهردار فعلی رسیده و این نحوه رویکرد تصمیم غلط بوده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای استیضاح از نظر شکلی ایرادی دارد، بیان کرد: در تصمیمات ما، هیچ چیزی به نفع شهردار نباید  باشد باید به نفع مردم باشد و جز نفع مردم به چیزی نمی‌اندیشیم.

عصر امروز موضوع درخواست استیضاح شهردار گرگان در صحن شورا ابلاغ و بدون حضور خبرنگاران مورد بررسی قرار گرفت.

محمدرضا عجم،صفرعلی پایین‌محلی و ابوالفضل تجری سه عضوی بودند که طی نامه‌ای خواستار استیضاح شهردار گرگان شدند.

 اما سه عضو شورای اسلامی شهر گرگان حجت مقسم، علی‌اکبر بصیرنیا و غلامرضا موسوی به این درخواست ایراد شکلی بر اساس قانون گرفتند.

 این تصمیم در حالی گرفته شده است که بسیاری از کارشناسان و فعالان اجتماعی این تصمیم را در شرایط فعلی به نفع مردم گرگان نمی‌دانند.

گفتنی است سید النگی پس از بازداشت شهردار سابق با ۹ رأی موافق شورای اسلامی شهر گرگان شهردار شد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.